Trötter


Alltså vad hände med mitt långfinger på denna bild? HAHHAHA. Inte redigerad, promise!

Nu är vi äntligen hemma, efter 4 timmars bilresa. Puh. Ser ni vad mörk jag är under ögonen eller?
Tänkte ta ett bad senare, fräscha till mig lite, skrubba mig osv. Ska bli skönt att ta hand om sig själv
lite :) Måste också peela mitt ansikte, har fuskat som tusan med Visibly Clear, men det får det bli
ändring på nu! (fast ärligt talat... vem orkar göra det varje dag?)
Har också gjort upp med Emelie om tid och så imorn, det blir rätt tidigt så jag tror att jag sover ut
ordentligt (om jag kan) och äter frukost på Espresso House.
Sounds good. Puss!

Kommentarer
Postat av: ♥Sabina

tack så mycket & right back at ya!

skitfina bilder! gillart!

2010-05-16 @ 18:56:38
URL: http://mypasyandmypresentblogg.se
Postat av: evelina

Härlig färg på naglarna!

2010-05-16 @ 21:21:00
URL: http://dinmammaluktarcurry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0