Sovmorgon

Hej bloggen!
Idag är det tisdag och det innebär, som alltid, sovmorgon för oss. Så skönt! Dock så är det riktigt trist
väder ute. Regnet väller ner och himlen är grå. Fast jag är glad i alla fall :) Ska sticka iväg till skolan om
sisådär en halvtimme. Först har vi bild, sen spanska, so och no. Det är ju spanska redovisning idag och som
jag skrev igår glömde jag ju ta hem grejerna.. Håller tummarna för mig själv!
Efter skolan hade jag tänkt att sticka till stan och köpa lite grejer, b.la morsdags-present (ni glömmer väl
inte era mammor på söndag?). Vet precis vad jag ska köpa så det är bra!
Nej hörrni, nu ska jag fortsätta med frukosten. Ha en bra dag!


Godaste frukosten - Hallonyoghurt med Special K orginal och skivade bananer. Mums!


Dagens facelook, med en fläta i luggen :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

oooouff inte frukost attt tacka nej till!!! :)

hoppas dagen var it great! :)



sv.. tack tack!

PUSS

2010-05-25 @ 16:36:41
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag vene, det blir så konstigt bara :p♥

2010-05-25 @ 17:04:05
URL: http://ejlicfan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0