Söndag

Hej gullungar! Idag är det söndag, solen strålar in genom persiennen och jag är på riktigt bra humör! Härligt det.
Idag har jag lite grejer som måste fixas, ska baka, rensa lite rabatter med pappa, städa osv. Sen ska jag ju självklart
åka till mamma och fira henne på hennes dag ♥ GLÖM INTE ERA MAMMOR FÖR GUDS SKULL!!! Hihi, dom är värda
lite uppvaktning faktiskt. Just därför ska jag baka, det blir kladdkakemuffins, så himla gott. Hembakat och blommor,
det uppskattas! Har också en liten present till henne såklart, ni får se sedan.
Nu har jag just tagit en dusch, smörjt in mig så jag doftar helt underbart. Tänkte sätta igång med muffinsbakandet
direkt så jag hinner. Ha en jättefin dag ♥


I ljuset från persiennen

Kommentarer
Postat av: Felica

det är ju sool :D hah nej och glömn inte maaammma vad ska dibn mor få??? :D



sv.. tyckte inte ett dugg synd om henne blev typ småarg när anna vann i sverige xD

asså hata blogg.se det ghr krånglat hur mkt som helst nu.... "/

nu går det att kommenter aom vinnaren ;D

PUSS

2010-05-30 @ 11:36:49
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: ebba

älskar din hy!!!♥ coola bilder hörre du;D

2010-05-30 @ 12:35:48
URL: http://jeppssoon.devote.se
Postat av: Lotta

Jag ska ge mamma muffins också! och jordgubbar ;)

2010-05-30 @ 12:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0