Pics






Tog bussen in till stan 13.10 med Emilia, mötte upp Emelie så gick vi på stan tills dom stängde, sen
åkte jag och Emelie vidare till B-vik för att leta vidare efter skor till henne. Vi tog en fika, jättemysigt.
Vi satt och bara snackade i en timme om nostalgi och sånt, älskar nostalgi! Sen följde Emelie med
mig hem för hennes familj var på akuten så var hon här ett tag. Jag bakade en kladdkaka när hon
hade gått, så kom Lotta hit vid typ halv tio eller något och vi hade det jättekul! :) Nu har hon nyss
gått och jag funderar på vad jag ska göra nu. Är pigg.
Hoppas att ni har haft en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahha. våra familjer är så random xD hhahhaaa

2010-05-02 @ 15:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0