Lördag

Hej bloggen! Det blev inga inlägg igår, kände mig så oisnpirerad och lat, haha. Och inlägget under blev lite hastigt
eftersom jag och min familj skulle iväg och handla, pappa stressade mig.
Hur som helst så åkte vi till Coop istället för Ica.. Handlar verkligena aldrig på Coop annars och jag fick som uppgift
att handla alla matvaror medan pappa handlade trädgårdsgrejer. Eftersom jag inte alls hittar på Coop gick jag
omkring där som en annan idiot bland hyllorna, fram och tillbaka helt lost. Haha, men jag hittade allt! (nästan)


Klassisk bilbild


Dessutom höll min arm på att gå av för det var så tungt. Hårt liv! :p


Köpte jättegod glass från B&J, dock enormt mäktig.


Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0