I min handväska!

Hej bloggen! Idag ska vi iväg till Nynäshamn och handla lite :) Men innan vi åker hade jag tänkt
att visa vad som finns i min väska, hope you like it.


Såhär ser den ut, köpt på accent för en riktigt billig peng. Bra storlek, har den alltid till vardags


Okej, då börjar vi med innehållet i... det största facket eller vad man säger haha.
strumpor har alltid strumpor i väskan, det bara blir så. sist jag "städade" väskan hade jag 5 par
plånbok följer alltid med, av märket fiorelli
bodylotion hatar att vara torr. just LDBs luktar inte så gott men det får duga tills jag hittar en ersättare
tuggummi beroende!
värktabletter ifall man får ont, haha
tamponger nöden har ingen lag, typ
en penna man vet aldrig när man måste skriva något
kalender måste skriva ner allt, den är toppen! finns att köpa på alla bokhandlar typ



Använder inte innerfickorna, utan ytterfickorna, här är den första, med alla nödvändigheter
hemmanycklar
måste man ha
skåpnyckel måste man också ha
F&S-kort ifall man får lust att träna
busskort ifall man vill åka buss
mp3 den lilla kubformade saken, music is love



Och andra ytterfickan, där jag har lite smågrejer
spegel
(den som ser ut som choklad) måste checka looken :)
kompaktpuder från MUS, ifall man måste pudra sig lite
tops ifall ögonsminket kladdar sig
snodd och hårnålar ifall håret lever sitt egna liv
försvarets hudsalva finns det någon tjej som inte har det i handväskan?!

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: åh tack :D vad kul!

2010-05-15 @ 12:52:23
URL: http://amandarosende.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0