Hemma igen

Hej alla! Hoppas att allt är bra med er :) Min dag var jättebra. Det började ju som sagt med sovmorgon till halv
elva. Sen hade vi väldigt lättsamma lektioner, dock gympa med kräftfotboll utomhus, inte det roligaste men det
gick! Efter skolan var jag hemma en jättesnabbis bara för att lämna cykeln och hämta kameran. När jag gjort det
åkte jag in till stan med bussen, som Emelie missade men hon fixade det bra i alla fall med skjuts. Vi köpte
varsin islatte på EH och gick till våran favoritbrygga. Det var så himla mysigt, vi bara satt och pratade om allt
mellan himmel och jord, älskar att bara snacka.
Nu har jag precis kommit hem, ska redigera lite bilder och lägga upp här sedan, så ni får kika in om ett litet tag!
Puss ♥


Emelie och jag på bryggan, fler bilder kommer som sagt sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0