God morgon



Hej allihopa! Beställde väckning idag vid halv tio-tiden så jag inte skulle sova för länge. Åt en
smaskig frukost, så nu är jag på bra humör :)
Idag ska jag och mamma på stan. Efter det tror jag att vi ska träna på gymet på hennes jobb, så
jag kommer inte uppdatera försen lite senare i eftermiddag.
Jag har ett enormt i-lands problem. Mitt datorminne är smockfullt, kan inte ladda in en enda till
bild. Måste rensa den...
Nu ska jag ta en snabb dusch och sminka mig lite.
Hoppas ni får en fin dag, puss

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja bara bra. Vad hittar du på denna dag? kram

2010-05-22 @ 13:00:13
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Felicia

MUMS,. är det cola eller kaffe? xD HAHA

rensa rensa rensa,. märkte det på andra datorn, så måste också rens "/... men det tar vi en annan dag ;)

höhöhö

HA EN BÄST DAG DU MED! :)

PUSS OCH KRAM

2010-05-22 @ 15:05:44
URL: http://fjaelkis.blogg.se/
Postat av: Lotta

hahah, amanda är det där cola? :P hahah xD

2010-05-23 @ 15:57:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0