Amanda gillar


Alla bilder i kollaget kommer från The Body Shops hemsida.


The Body Shop har en ny doft som heter White Musk Breeze, en supergod sommardoft. Jag har själv luktat
på den och den luktar fantastiskt! Så fräsch (jag vet, det är mitt favoritord, hehe).
Kanske en bra morsdags-present ifall ni ännu inte hittat någon?
I serien ingår Shower Gel, Body Puree, Parfym (EDT) och Body Mist.
Detta är en Special Edition så ni får passa på!
Dessutom har The Body Shop 25% rabatt på alla Eau De Toilette fram till 30 maj.


Har du luktat på den här härliga doften?

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ja som jag sagt tidigare.. Bodyshops produkter går inte att klaga på varken doftmässigt eller utseendemässigt.. :)



PUSS OCH NATTI

2010-05-26 @ 00:04:43
URL: http://fjaelkis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0