Torsdag


(usel kvalité...)

Halloj! Det känns som att jag är så jäkla opersonlig i min blogg, och jag hatar opersonliga bloggar, haha. I alla fall. Min dag har varit hyffsad, hade spanska prov och det gick ganska bra och vi slutade 14.25 så thumbs up för det! Sen kom jag hem och pluggade och pluggade. Tänkte lägga ut ännu en bild på mina trista skolböcker men de var inte så kul kanske, höhö. Har ett no-prov imorn och jag tänker ta mig fan få ett betyg jag är nöjd med på detta! No är bland det värsta som finns (i skolan i alla fall) men måste lägga ner mig liiite.
Ojuste, har en engelska inlämning imorn så det måste jag fixa ikväll också... plus matten. Skit också. Jaja, nu ska jag äta, puss ciao.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fin bild!

2010-03-21 @ 13:58:49
URL: http://sandraevaldsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0