Torsdag

Halloj! Det har vart så himla fint väder idag. Strålande sol och jättevarmt, hoppas det håller i sig nu bara!
Dagen började med att SYV var hos oss på svenskan och informerade om gymnasie. Är verkligen helt lost
när det kommer till gymnasie-val, vad sjutton ska man välja? Sen hade vi matte och oförberett prov, inte
kul men jag tror att det gick bra trots allt. Innan lunchen hade vi "konsert" för vår musiklärare, jag och tre
vänner spelade The Climb och jag spelade piano. Det gick faktiskt riktigt bra :) På spanskan, efter lunch,
gick vi och satte oss på bryggan nere vid kärn och hade lite fika och en typ av tipspromenad. Sen var det
SO och jag lämnade in uppgiften. Tror inte att jag får bra betyg på den men vi får väl se.
När jag kom hem satte jag mig ute på balkongen och pluggade Sex&Samlevnad, prov i morgon. Det går
säkert bra. Imorn ska vi också till ungdomsmottagningen Druvan på förmiddagen. Ska bli kul.
Hoppas att ni har haft en fin dag ♥ ♣



Kommentarer
Postat av: michaela

sv: tack så mycket, vad glad jag blir :)

2010-06-03 @ 17:38:22
URL: http://pme.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0