Student

Hej bloggen! Nu är jag hemma efter en lång dag. Vid 12-tiden åkte jag till mamma och fixade det sista med
skylten till bror och så, åkte sen till hans skola och tog emot honom. Så himla roligt att se så många glada
studenter, det ligger liksom en härlig känsla i luften. Efter det åt vi sen åkte jag hem till mamma, duschade
och gjorde mig iordning lite inför skolavslutningen imorn. Bara lite till, sen är det över för den här årskursen.
Nu ska jag locka mitt hår, anledningen till att jag gör det idag är att det tar jättelång tid och jag tänkte bara
fixa det sista imorgon bitti, bättra på osv. Vi börjar vanlig tid och det är jättedrygt (8.15). Kan man inte ens
lite sovmorgon på avslutningsdagen? Jaja.. Nu måste jag sätta igång så jag kommer i säng snart. Puss






Kommentarer
Postat av: Hannah

Ja, man tycker ju att man skulle kunna få lite sovmorgon när det är avslutning, men icke. Jag måste till och med gå upp tidigare än vanligt :p

2010-06-10 @ 23:10:37
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/
Postat av: Hannah

SV: Jaa, lite. Men vi överlever nog ;)

2010-06-10 @ 23:19:03
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0