Onsdag

Hola guapas!
Onsdag idag och liksom förra veckan har vi sovmorgon p.g.a inställd slöjd. Helt underbart!
Sitter här och äter frukost, en tallrik med hallonyoghurt och ett glas juice. Det är jättesoligt ute och jag är så
himla glad! Jag tror att den här dagen kommer bli jättebra, vi ska kolla på film på svenskan och idrotten, sen
ska vi ha krocket (?) på inriktingen + fika. Vi ska också ha spanska, men Anna-Karin sa att vi skulle hitta på
något roligt så det blir nog helt överkomligt. I'm so exited! Shortsen är på idag igen, tänkte ta något annat
först, men så tänkte jag på det underbara vädret och att det kanske inte är lika fint imorn. Man måste ju
passa på! Nej, nu ska jag fortsätta mumsa på min frukost så får alla ha en underbar dag!


Gott.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0