Onsdag

Godmorgon! :) Vaknade rätt tidigt idag, min kropp har inte riktigt vant sig vid sommarlov tror jag. Gick upp,
tog en dusch, sminkade mig, drack en latte och läste lite i VeckoRevyn
. Om ca en timme ska jag bege mig
till stan och möta upp Lotta och Emelie, vi ska köpa glass tror jag, så gott! Tänker äta glass varje dag, haha.
Efter det ska jag hem och då blir det packning, måste upp inatt klockan 2 och åka till Arlanda. Älskar att gå
upp mitt i natten när man ska resa någonstans, det är så mysigt!
Hoppas ni alla får en jättefin dag, passa på att vara ute i solen om den skiner hos er!




Kommentarer
Postat av: Nathalie

sv: gör det! :D

2010-06-16 @ 11:09:35
URL: http://happynathaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0