Onsdag

Halloj! Vilken dag det har varit.. Orientering + vandring i skogen. Alltså herrejösses.
Det hela började med att tjejerna vandrade och det var det värsta jag vart med om. Ska inte dra värsta
negativa föredraget men sjutton, vad tråkigt det var. Jag och skogen går inte ihop. Men orienteringen gick
bättre i alla fall! Emelie och jag gick, eftersom hon har problem med benen gick vi sakta men det var
mysigt! Kom hem för kanske en halvtimme sen, var jätteblöt om fötterna efter allt "springandes" i
skogen. Skönt att vara hemma i alla fall.
Ikväll blir det klasskväll i Mariebergsskogen, vi ska grilla och spela brännboll. Kommer bli kul tror jag!
Kameran hänger med så ni får se kort sen.
Nu hade jag tänkt att kolla på Hannah Montana the movie, den bästa filmen ju! Haha. Puss



Kommentarer
Postat av: Lotta

min film hahaha men nej xd

2010-06-09 @ 15:49:44
Postat av: Nathalie

jävla vandring! '

billig skit !



HANNAH MONTANA IN MY HEART!

2010-06-09 @ 16:57:48
URL: http://happynathaliee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0