Måndag

Hej bloggen! Måndag idag - en riktigt bra dag faktiskt. Var med Emelie, vi gick till älskade bryggan såklart.
Ett inlägg om det kommer upp snart! Tänkte bara slänga in ett litet hej ;) Har inte bloggat något idag, har
inte vart hemma och jag hann tyvärr inte imorse. Så kan det vara. Efter att jag vart med Emelie åkte jag
till pappa och packade mina grejer, fick skjuts av Philip till mamma och här har vi nyss ätit rester från i lördags.
Hoppas ni har haft en superfin dag ute i solen, hoppas ni passar på att vara ute i den! Pussisar


Buffén från i lördags var faktiskt en utav de godaste jag ätit! Cred till alla kvinnor i min
släkt som lagar så god mat, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0