Lördag

Godmorgon! Idag är schemat fullspeckat så det blir antagligen ingen mer bloggning alls... Lite tråkigt men
det är ju fest och jag ska hjälpa till att fixa iordning. Jag och bror ska alldeles strax sticka till mamma, där
ska vi göra fint och så ska jag kanske sminka mamma och moster - kul!
Förresten, funderar att ta bort Gilla-knappen som jag skrev om i inlägget under. Sidan blir så himla seg!
Det är ju inte roligt alls.. Får se ur jag gör.
Hoppas ni får en finfin dag, så hörs vi senare. Puss&Kram


Just nu, osminkad och redo för att åka!

Kommentarer
Postat av: Amanda Rosende - Mode, Make up och Foto

sv: jag ställer mig i bra ljus och så zoomar jag in på max :)!

2010-06-12 @ 13:37:57
URL: http://amandarosende.blogg.se/
Postat av: viki

Vad FIN bild!!! <3

Sv; Tack så mycket!

Vad ska du göra ikväll? =)

Kram!

2010-06-12 @ 18:44:17
URL: http://vikisblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0