Jordgubbar

Det har vart lite dålig uppdatering de senaste dygnen, det var välbehövligt. Älskar ju att blogga men ibland
måste man ta en paus, då inser man också hur mycket man älskar att blogga! Idag var jag med Lotta och
Emelie
, vi åkte hem till min pappa och fikade, blåste såpbubblor och kollade på Sex and the City. Riktigt
trevligt :) Nu på kvällen var jag ensam hemma och jag hade verkligen dötrist. Hyrde en film från TV:n med
Telia, väldigt tacksamt. Till det åt jag jordgubbar med grädde. Jobbar verkligen på att börja gilla jordgubbar,
tycker det är så överskattat! Smakar mest surt, haha. Sen kollade jag på SATC repriser på tv3 medan jag
bakade en rabarberpaj som jag ska ha till Emelies och min picnic imorgon. Vi ska nämligen på Eclipse, så
vi ska ha lite picnic innan, äta tacos, sen är det dags! Har lite bättre förväntningar på denna filmen. Gillade
inte New Moon något vidare, men jag hoppas att den här blir bättre! Hoppas ni haft en mysig dag ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0