Hos pappa

Hej bloggen! Sitter här hos pappa och kollar på lite gamla bilder... Hur man såg ut alltså! Anledningen till att jag är
hos pappa är att jag ska fixa klart en scrapbook till mamma som hon ska få på sin födelsedag imorgon. Innan jag
kom hit var jag på stan och köpte lite mer grejer till henne, ni kan få se imorn om ni vill.
Uppdateringen kommer antagligen hålla sig ganska låg, mamma lånade mitt minneskort i helgen för hon skulle iväg
på någon överaskningsgrej. Jag har nämligen slarvat bort hennes så jag får väl skylla mig själv.
Här kommer lite gamla bilder!






ja... vad ska man säga?

Kommentarer
Postat av: Sandra :)

shit! jag kmr ihåg när du såg ut så :D

2010-06-05 @ 18:15:18
URL: http://sandralyckejohansson.blogg.se/
Postat av: Lottaa

man bah SEXAN!!

2010-06-06 @ 10:45:08
Postat av: ebba

hahaha! du har förändrats....! ;)

2010-06-07 @ 21:34:48
URL: http://ebbaraij.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0