Herregud

En sak slog mig - imorgon slipper man gå upp tidigt och ta sig till skolan. Alltså hur sjukt fort gick det?!
Nyss var det vinter och snöigt, nu kan man gå ut utan tröja. För några månader sen satt man i skolan,
tittade ut genom fönstret och tänkte på hur långt bort sommaren är, men den är här nu! Den är här nu!
Blir lycklig i hela kroppen när jag tänker på det, en hel sommar framför sig. Jag vet att den kommer gå
jäkligt fort, men man måste verkligen hinna njuta. Äta glass, gräva ner fötterna i sanden,
umgås med sina vänner, kisa mot solen
, just nu känns det som det bästa som finns.
Jag sitter och lyssnar på sommarlåtar, gjorde en Spotifylista med bara sommarlåtar, känns som ett
måste! Det finns så mycket nostalgi i de gamla låtarna, tänker tillbaka på alla varma dagar på bomsta,
alla myggiga kvällar ute på altanen, alla fina veckor på Muskö
. Åh!
Och en sak till...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0