Fredag

Hej bloggen! PUH, vilken fredag det har varit.. Skönt väder!
Dagen började med att tjejerna i min klass besökte Druvan, en ungdomsmottagning. Det var intressant, fick
b.la se hur det gick till i en gyn-stol (visst är det lite läskigt med gyn?). Sen bar det tillbaka till skolan, där vi
hade svenska. Inte så länge dock, hann bara med halva lektionen sen var det mat. Bråkade lite hit och dit
också, haha. Vilken dag alltså! Men allt löste sig tillslut och det är väl huvudsaken? Efter maten var det SO
och då fikade vi. Dessutom fick jag reda på mitt betyg från den svåra SO uppgiften, fick VG. Så himla stolt
över mig själv! Trodde aldrig att jag skulle fixa det. Sen hade vi NO med sex&samlevnad prov. Som tur var
var provet muntligt. Sist hade vi matte med spel.


Svalkade mig med en islatte på EH's uteservering.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0