Detta köpte jag i Prag

Hej! Har inte uppdaterat något idag, har inte haft något intressant att skriva om helt enkelt. Sen kom jag att
tänka på att jag inte har visat vad jag köpte när jag var i Prag. Köpte inte mycket alls, det var ingen shopping-
resa och jag och mamma hade lovat killarna att inte springa i massa affärer. Så, here we go!


Två skuggor från MAC- Snow white och Plumage, ögonskuggepalett från Sephora,
vit kajal från Sephora och två läppglans från Dior

Anledningen till att jag bara köpte två skuggor från MAC, jag skulle köpt fyra och gjort en full pallet,
men när jag hade valt mina fyra färger så fanns inte två utav dom. Hela deras sortiment var väldigt
urplockad, och det fanns inte så många snygga färger kvar, så jag lät det va. Får fylla på paletten
när jag åker in till Stockholm nästa gång. Nu vet ni det :)

Kommentarer
Postat av: madeline

de är köpta på hm :)

2010-06-26 @ 16:46:00
URL: http://adelinee.blogg.se/
Postat av: Världens bästa Nina

Hur mycket kostade smink i Prag? Ska själv åka dit om 1,5 vecka, och undrar om det är värt att köpa smink där, eller om man lika gärna kan göra det här hemma. :P

2010-07-17 @ 23:27:40
URL: http://snottra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0