Chokladmousse

Hej hej! Har haft en riktigt mysig kväll här hemma med familjen. Vi åt Canneloni, som är min favoriträtt, så
gott. Pappa och jag hjälpes åt att göra den för det tar jättelång tid. Till efterrätt gjorde jag iordning choklad-
mousse
som var jättegod (fast jag fuskade och gjorde en sån där med pulver som man blandar med mjölk).
Imorgon måste jag tyvärr upp ganska tidigt för att jag ska till mamma, vi ska ha student/födelsedags fest
så det kommer massa folk. Men det blir nog roligt.
Just nu är jag trött som en sten, men jag vill verkligen inte sova. Sängen lockar inte. Kanske skulle ta och
göra en stark kaffe och läsa nya VR eller något? Får se.. Imorn vet jag inte hur det blir med bloggningen
eftersom jag är upptagen hela dagen. Vet inte ens vart jag ska sova haha. Det löser sig.
Hoppas ni har haft en jättefin kväll i alla fall


Så gott!

Kommentarer
Postat av: Sinnerhannah

Så gott det ser ut :)

2010-06-12 @ 13:43:52
URL: http://sinnerhannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0