Bonaqua

Vilken härlig dag det har varit! Började 10.30 med film på svenskan, sen var det lunch och efter det slapp vi
gympan för att kolla klart på den. Sen hade vi spanska med lekar, och sist inriktning, då vi spelade kricket
och fikade. Riktigt trevligt. Fick skjuts av Emelies mamma till bussen, men hann inte med den i alla fall, då
blev jag på lite dåligt humör, fick vänta 20 minuter. Dessutom var det sjukt varmt på bussen! Takluckan gick
inte att öppna så det var som en bastu.
När jag kom hem läste jag lite bloggar och följde mamma och köpte blommor. Var tvungen att köpa en bon-
aqua på vägen hem för att kyla av mig.


Kommentarer
Postat av: sally

så gott

2010-06-02 @ 23:39:44
URL: http://bossdiva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0