Mascaratips!

Här är lösningen på alla problem... För mig i alla fall! Mina ögonfransar är så himla korta och det är ingen böj på dom överhuvudtaget. Sen fick jag höra från lite olika håll att vattenfast mascara skulle funka och efter ett tag fick jag tummen ur och köpte en. Kanske det bästa köpet jag någonsin gjort, och jag överdriver inte! Fransarna blir verkligen HELT annorlunda. Har alltid böjt min fransar, men det har inte hjälpt om jag bara använt vanlig mascara, men med vattenfast håller det hela dagen. Prova själva!



Ps. Om ni köper vattenfast mascara, glöm inte att köpa med en borttagning för vattenfast smink ;)

Kommentarer
Postat av: Netty♥

Titta in och svara på dagens fråga:)

2010-07-04 @ 16:14:37
URL: http://www.nettys.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0