Lördag

Tjenixen! Härlig dag idag :) Dock har det börjat mulna på lite här i skärgården, men jag har hunnit sola i alla fall. Började dagen framför TV:n för jag kände mig så seg. Kollade på Starstruck eller vad den heter, usel film men det funkade. Sen gick jag då ut och solade, det är så skönt att bara ligga och läsa i värmen. Mitt i solandet kom farfar, utan farmor. Blev lite snopen först men hon ville tydligen vara kvar i stan, får träffa henne på måndag helt enkelt! Då åker jag, pappa och Philip in till stan för jag ska ju träffa Lotta på tisdag. Kommer bli kulkul! När jag hade solat klart tog jag en dusch och nu sitter jag här och planerar lite i min kalender samtidigt som jag avnjuter ett glas cola. Eller egentligen skriver jag ner massa onödiga saker, men jag älskar att kladda i kalendern, haha. Hoppas ni har en härlig dag i solen! Pussar ♥

Köpte denna kalender på Akademibokhandeln för någon vecka sen. Materialet känns lite som läder nästan. Gillas!


Kommentarer
Postat av: Nathalie o Ebba

fin blogg du har :)<3 ska vi följa varann via bloglovin ? :]<33

2010-07-10 @ 16:25:33
URL: http://liveonetime.blogg.se/
Postat av: Nathalie o Ebba

varse :)

2010-07-10 @ 17:14:25
URL: http://liveonetime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0