7:e Juli


Åt en skaldjurs-fisk-gryta på Freja i Nynäshamn. Riktigt gott!


När vi kommit hem åkte vi ner och fiskade


Dagens fångst


Sommarparfym

Lite bilder från dagen
Det hela började med bad i några timmar, riktigt skönt! Tog dock ett tag innan jag kom i, men tillslut låg jag i helt själv när alla andra hade gått upp, det var så skönt. Sen åkte vi hemåt (egentligen är det gång-avstånd till vattnet, men vi är lata, hehe), gjorde iordning oss, för att sen åka till Nynäshamn. Där åt vi middag, väldigt gott. Efter det bar det hemåt igen och då fiskade vi! Hade faktiskt lite fiskelycka, Philip fångade den största på kastspö, najs det. Nu vet jag inte vad vi ska göra, men något trevligt lär det bli. Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

Hahahh har du fiskat? :) vad heter dom? ;O;O;)

ja döper alla mina fiskar hahahahahaha alla heter bertil ;O

2010-07-07 @ 22:47:48
URL: http://lottaa95.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0