Toni&Guy Moisture Injection

Hej på er! Rättegång står på schemat idag, det ska bli intressant och kul! Dock håller den på i 3 timmar... Väntar just nu på Emelie som snart sitter på bussen till mig, sen sticker vi ner till stan. Ikväll blir det dans som vanligt också, härligt härligt.
I alla fall, jag har testat ett nytt schampo och balsam den senaste veckan:


Toni&Guy Moisture Injection Shampoo och Conditioner

Tyckte det funka riktigt bra! Dock får man inte den där superlena känslan av balsamet, som jag älskar, men funkar ändå bra. Shampot är riktigt bra och drygt, men av balsamet upplever jag att man måste ta lite mer av. Ett stort plus för doften också, älskar den! Den kanske inte passar alla dock. Jag ger produkterna tummen upp i alla fall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0