Onsdag


Så mysigt i stan om kvällarna ♥


Fika ♥ Saffransnäcka och Tomtelatte på EH rekomenderas :) (om man gillar kardemumman i latten d.v.s) Skitig telefon också

Idag var jag och Emelie på tingsrätten och lyssnade på rättegång. Riktigt intressant att se hur det går till! Dock blev det aningen långtråkigt på slutet. Efter det fikade vi på EH, älskar ju fika, hihihihi. Hann också med att köpa en tröja och en julklapp jag kommer lotta ut senare! Håll utkik! Tröjan får ni se så snart som möjligt :) Kom nyss hem från dansen i alla fall, det var skönt att röra lite på sig. Nej hörni, jag måste verkligen ta tag i pianospelandet nu, vi har "konsert" till musiken nästa vecka... Kommer inte hinna lära mig! :(
Stor kram till er alla ♥

Kommentarer
Postat av: linn

Gud vad fin bild på granen. Asså shit! jag blev kär i den♥♥ Gud så duktig du är Amanda ;)

Vad är det du dansar?

2010-12-08 @ 22:21:56
URL: http://linnjansson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0