Nytt linne

Kom ganska nyss hem från praoen, eller ja, jag har vart lite på stan efter det också. Tycker det är riktigt roligt med prao, komma bort från skolan och göra något annat. Dessutom ska jag vara på 4 olika ställen denna vecka, igår var det Svensk Fastighetsförmedling (mäklare) och idag+torsdag Husman Hagberg (mäklare), imorn blir det rättegång med Emelie och på fredag en skola! Jättekul att ha en varierad vecka så man inte gör samma sak hela tiden, det blir ju ofta att man bara sitter ner utan att ha något att göra, inte kul alls. Sen så tycker jag man växer i sig själv så mycket när man praoar, träffar nytt folk och man vågar ta för sig mer. Synd dock att praoen är såpass sent innan jullovet, med tanke på inlämningar man har sista veckan, mycket att jobba hemma nu!
Ikväll tänkte jag komma med fler vinter-tips till min mini-kalender, håll utkik allesammans :) Juste, skulle visa en tröja jag köpte höromdagen också, var och bytte till en storlek större idag;


Från H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0