Dan före dopparedan

Hej på er mitt i julstöket! Hemma hos oss är det dubbelt med stök, vi flyttar nämligen nästa vecka! Ska bli skönt att slippa lägenheten på ett sätt, det är en väldigt tråkig hyresrätt måste jag säga.. Dom senaste dagarna har ägnats åt att packa, inte speciellt kul. Men nu är jag så gott som klar!
Ikväll åker vi till släkten i Mora, ska bli så kul att fira jul där! Igår var jag riktigt pysslig och packade in alla paketen fint. Köpte lite finare papper att ha, det blir ännu roligare att både ge och få fina klappar! Känns skönt att vara klar i tid i alla fall, blev klar för någon vecka sen. Men jag var på stan i går och jösses vad mycket folk det var där! Tur för mig att jag var klar :) Hatar den där känslan när man är ute i sista sekund och panikköper något. Usch!
Ja, och detta med min lilla kalender då, hehe. 3 luckor blev det hahahaha! Hann verkligen inte med att fixa fler, ledsen för det. Men jag kände att det viktigaste var att jag hann med en utlottning i alla fall!
Sen har jag gått och blivit förkyld lagom till julafton också, typiskt! Hoppas att mina smaklökar inte är helt bortdomnade tills imorn i alla fall... Nej, hörrni, nu måste jag ta tag i saker som måste vara gjorda inför ikväll.
Hoppas att ni alla får en riktigt härlig julafton, kläm i er så mycket god mat och godis ni bara orkar! Hihi :) ♥



Kommentarer
Postat av: Karin

Ha en bra jul du med! :D



Föresten kan du ju fixa någon liten "extra lucka" till nyår :)

2010-12-23 @ 15:35:50
URL: http://karinkakis.blogg.se/
Postat av: Mel

jag håller på att spara ut mitt hår och även mina naglar. jag vill att håret ska växa snabbare och få bättre kvalité, har du något bra tips?

naglar: jag vill att de ska bli mer hårda (för de är så mjuka) och mer tjocka :)



skulle bli glad om du kunde berätta om nåt smart knep att få de så :) <3

2010-12-27 @ 13:34:10
URL: http://melzies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0