Utö imorgon


Funderar på att antingen lägga mig eller kolla på en film, hm...? Det lutar nog mot de första alternativet, ska till Utö imorgon och vi planerar att åka redan 11 (det tar ett tag för vi ska ju åka båt). Vet inte vad man gör på Utö, men något kul hittar man ju alltid på. Gå runt lite i småbutiker och sånt. Egentligen vill jag shoppa på "vanliga" affärer, men det kanske blir Nynäs någon dag? Well, well. Hörs imorgon ♥

Glöm inte att rösta på mig här, genom att skicka en kommentar där du säger att du röstar på nummer 2!
Skulle bli så glad ♥

Kommentarer
Postat av: Olivia

Grattis! Du vann utlottningen av armbandet hehe :) Maila mig din adress så skickar jag det till dig!

2010-08-05 @ 10:32:30
URL: http://olivie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0