Trötter idag

Heej! Kom hem från stan för ett tag sen, gud vad trött jag har varit idag! Ingen ork över huvud taget, därför fick jag inget med mig hem tyvärr. Men vi tog en fika på stan i alla fall och bror kom dit, det var mysigt! Efter det blev jag bara tröttare och tröttare, vi försökte med allt - multivitamin, banan, nötter, inget funkade haha. Så kan det va. Får gå ner på stan imorgon eller något, om jag inte har annat för mig. Men jag bytte i alla fall linner jag köpte på monki häromdan, så det är gjort i alla fall. Orkade inte prova en större storlek heller. När jag kom hem stupade jag i sängen och sov tills det var middag. Åt något riktigt gott, lövbiff med pepparotsost, rösti, broccolitymbaler och tomater, mums! Hur som helst, tänkte tipsa er om en sak sen också, så håll utkik! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0