This just looks like a rerun



Heeej! Kom hem från stan för en liten stund sen, herrejösses. På vägen dit var det en gubbe i permobil som kallade mig "ungjävel" efter att jag gått över gatan på cykelövergångsstället istället för där gående ska gå över, big deal liksom? Blev skitförbannad, ger det honom rätt att kalla mig ungjävel för att jag råkade gå på fel sida?! Åh blir så arg på sura gubbäckel! Haha. Sen på stan så blev jag nästan påkörd av en liten tjej i permobil, jag bara kastade mig åt sidan haha, måste sett dumt ut. Vad har folk i permobil emot mig egentligen? Hur som helst, var på riktigt dåligt humör vid det laget, så jag orkade inte gå mer på stan utan jag gick till Espressohouse för att köpa en Is Chai Latte, men jag märkte att jag fått en vanlig Is Latte när jag kom ut där ifrån, haha, så jag gick till Waynes och köpte med en varm Chai Latte och en macka istället. Nu är jag i alla fall hemma och har just läst lite Vecko Revyn medans jag njöt av min vegetariska macka. Hoppas att eran dag har varit bättre än min! :) ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0