Svar på fråga

Godmorgon på er! Jag har varit vaken ett tag och ätit frukost och kollat på Djävulen bär Prada, älskar den filmen! Tänkte hur som helst svara på en fråga jag fick från någon som inte hade en blogg eller skickade mailadress :)

Från Sally:
Hur funkar det med att du bara är 14 år och ska börja 9:an? Jag är 14 och ska börja 8:an ;)
Fin blogg! (a)

Det som ska börja nian fyller 15 samma år, jag fyller i september, inga konstigheter ;) Så jag antar att du fyller tidigt på året? :)

UPPDATE:

Från Sally
Nja, fyller 18 september jag också :)

Okej, jag fattar verkligen inte hahaha. Är du 95a och ska börja 8:an?

(vi kan fortsätta dialogen i kommentarerna här nere så andra slipper se ;) )

Kommentarer
Postat av: Sally

Nja, fyller 18 september jag också :)

2010-08-08 @ 21:17:48
Postat av: Zara

Vilken dag fyller du är???<33

2010-08-10 @ 20:40:55
Postat av: Zara

År menade jag**

2010-08-10 @ 20:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0