Pick yourself up and dust yourself off

Hej på er! Hoppas eran kväll har varit bra hittills :) Själv har jag och pappa vart ensamma hemma, Philip skulle iväg på någon fest, så vi kollade Harry Potter och käkade kladdkaka, mycket mysigt! Nu känner jag mig dock lite rastlös, vet inte riktigt vad jag ska göra.. Kanske kolla en till film? Eller sova kanske? Får se. Imorgon ska jag i alla fall försöka fixa iordning lite roliga inlägg och så, håll utkik för det! Nej, nu ska jag ta och göra något, haha. Puss ♥

Gjorde någon sminkning idag, när jag hade tråkig.. Använde:


Primer - Smashbox

Concealer - Cover all mix

Foundation - Make up store

Löspuder - Make up store

Ljus ögonskugga - MAC

Geleyeliner - Make up store

Maskara - Max Factor


Kommentarer
Postat av: Malin

vad fin:)

2010-08-17 @ 10:51:51
URL: http://mallemusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0