Onsdag

Chena! Kom just in från altan där jag suttit och löst korsord (fast jag är sämst på korsord, blir alltid fel) och doppat ballerina kladdkaka i mjölk, riktigt gott. Idag har det inte hänt så mycket idag, har handlat, målat naglarna (men det sket sig) och sånt, mest för att sysselsätta sig! Fast imorn ska vi förmodligen till Utö, kuligt :D Fast om det blir bra väder, vill säga.



Glöm inte att rösta på mig här, genom att skicka en kommentar där du säger att du röstar på nummer 2! Skulle bli så glad ♥

Kommentarer
Postat av: j ♥

♥ Hejsan ♥



Vill absolut inte låta som någon "Hej-kolla-min-blogg-jag-är-bäst"



Utan allt jag vill är att be dig kika in på Rean i min bloppis, har 50% rabatt på hundratals prylar ! =)



sjukt låga priser, o alla älskar väl REA?! ;-)



KRAM ♥



http://enbbloppis.blogg.se/

2010-08-04 @ 16:13:27
URL: http://enbbloppis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0