Dagen

Heej! Kom hem för snart en timme sedan från stan, jag och mamma kollade på skoaffärer men hittade inga skor.. Har ju beställt hem ett par från H&M, men man måste ju ha något mer som kompliment (och något med bättre kvalité hehe). Sen bjöd jag henne på en fika på EH, snäll som jag är :) Mysigt var det i alla fall. Tog en otroligt god mozarella och kyckling macka (grillad) och en Chai Latte såklart! Köpte med en grej från EH som ni ska få se sen!
Mitt humör har varit riktigt upp och ner idag, så jobbigt! Har inte haft humörsvängningar på flera år, usch, vet inte vad det är med mig? Hatar att vara sur, haha. Hur som helst, ha en toppenkväll så hörs vi senare!




Mor min. Är vi lika? :)




Förresten, har ni något tips på inlägg jag kan göra? Berätta mer än gärna, puss!

Kommentarer
Postat av: Felicia

Ni är lite lika faktiskt ;)

2010-08-28 @ 17:04:00
URL: http://feliciaamandaa.blogg.se/
Postat av: Lotta

men du kan göra månadens 5 skönhetsfavoriter elr nåt ;) för nu ä ju augusti snart slut,. då kan du säga vilka du har använt mest

2010-08-28 @ 17:06:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0