Torsdag




Lite bilder från dagen :) Skolan var faktiskt rätt skön idag, vi hade en lek på spanskan, vikarie på matten, film på musiken så det var HELT överkommligt! Efter skolan åkte jag och Emelie in till stan, fikade på espressohouse och snackade skit, det är faktiskt välbehövligt. Sen åkte vi till träningen, jag stack hem och duschade och käkade lite och nu har jag just gjort klart matten. Imorn kommer det bli skitkul efter skolan, jag och Emelie ska träna sen ska vi hem till henne och kolla på film och käka, och KANSKE spela anden i glaset. Vet inte om vi vågar haha. I alla fall. Hoppas ni har haft en bra dag! Puss ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Snygg blogg design :D

2010-05-19 @ 11:34:45
URL: http://pyssliingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0