Snabbis på stan


Köpte en ny kajal idag från Make Up Store, Wooden Metal (färgen gör sig inte riktigt rättvis på bild 2)

Var på stan en snabbis idag, fick en makeup rådgivning på The Body Shop, blev fin :) Köpte kajalen
ovan och skolavslutningsklänning, men den får ni bara kanske se en sneak-peak sen, vill inte visa
hela än... hehe. På stan satte jag och mamma oss också på Espresso House nya uteservering, i solen
så himla skönt! Tog en islatte och det smakade lika gott som alltid.
Bloggade inget igår eftersom jag var hos Emelie hela kvällen, och jag var så himla trött när jag kom
hem så jag la mig nästan direkt. Så kan det gå.
Nu ska jag ta och hitta på något att göra. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0