Contrast




Som gammalt angelhead var jag tvungen att köpa deras nya skiva, haha.
Efter skolan idag var jag tvungen att köpa keso på ica så jag köpte ett tuggummi också.
Någon som sett det förut? Känner inte igen det men devar väldigt gott i alla fall,
melontuggummin gillas ju alltid. Sitter här och försöker göra klart min SO-fördjupning om
WW2, lite svårtmed allt jämförande och skit. Men jag vill verkligen försöka denna gången.
So är sjukt svårt, men jag ska göra mitt bästa...
Idag skulle jag (tydligen) väcka min bror, men det glömde jag helt bort och kom på det
en timme för sent, fick lite dåligt samvete men han var glad i alla fall så det löste sig.
Någon bra hemmafru kommer jag nog aldrig bli.
hoppas att ni har haft en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0