21 september



FÖRLÅT! Jag har inte uppdaterat på år och dar känns det som. Jag är så dålig på detta. Men i alla fall.
Idag har jag vart hos fabror doktorn oh 'opererat' ut en tand, som satt på tok för fel ställe. Vet inte om det är värt att kallas en operation, dom skärde upp och sydde igen. När bedövningen släppte gjorde de så in i helvete ont. Aaaao :( Så jag stannade hemma idag (han rekomenderade det) och jag har haft det skitsoft! Kollat på film och mysat ^^ Dock har jag bara fått i mig en macka och drickyoghurt. Inte bra.. Men jag fick inte äta något hårt på hela veckan så jag vettefan vad jag ska livnära mig på.
På onsdag har vi studiedag! :D Soft vecka, bara 3 dagar liksom.. OCH på torsdag fyller jag ju år! Har nästan glömt det. Jag tycker det var roligare att fylla år när man var liten för då gick man omkring och räknade dagarna typ två månader innan. Härliga tider! Men men.
Shit, jag kan verkligen inte sluta snacka ibland men nu har jag inte uppdaterat på så länge att fingrarna bara kliar! Anledningen till att jag inte uppdaterat är att jag inte orkar ta några bilder. Och jag hatar att lägga ut gamla bilder. Men den ovan är relativt ny så den får duga. Nu ska jag packa lite grejer till pappa. Puss!

Kommentarer
Postat av: R U N F A S H I O N

sv: haha nejdå:D

(förlåt för sent svar!)

2009-09-21 @ 19:31:30
URL: http://runfashion.blogg.se/
Postat av: Lotta

tack :)

2009-09-21 @ 20:58:05
URL: http://enlitenlotta.blogg.se/
Postat av: Nora

Svar: Hahha, vettefan, krångla lite ;) :)<333

2009-09-21 @ 21:22:30
URL: http://norisevelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0