Sjuk

Stannade hemma från skolan idag. Spanska och matteprov lät inte så lockande för mitt hängiga huvud. Det är egentligen nu jag verkligen borde vara i skolan, men jag är ju som jag är. Får ta igen det någon annan gång.
Imorrn drar vi till storstaden! Egentligen ska vi vara i farmor och farfars sommarstuga men det blir nog inte svårt att övertala farmor om att vi ska vara i lägenheten i stan istället. Hihi. Måste ju shoppa lite inför Kreta som jag ska till nästa fredag. Omg, det är ju jättekort dit! Har inte ens fattat att vi ska åka. Hur som haver, jag och Skrållan har det fett mys ensamma hemma. Vill ni se en bild? Trodde väl det!


Väldigt gammal bild, men hon är så himla söt på den. Right?

Kommentarer
Postat av: celine

Gullig bild :)

2009-05-19 @ 21:24:35
URL: http://Celine.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0