Dags att dejta kudden!

Åh fattar inte ens varför jag bloggar nu, haha? Är jättetrött, ska alldeles strax somna in framför ett avsnitt av Andra Avenyn.
 
Men först tänkte jag bara berätta om dagen i korthet! Sjukt stressig dag, men ändå kul! Hade först engelska då vi bara hade några redovisningar, sedan fick vi reda på betyget. Eftersom vi hade en ganska stor håltimme innan nästa lektion åkte jag hem, pluggade lite mer på ekonomin och åt lunch och sedan var det dags att dra sig mot skolan igen för att skriva sista provet för det här läsåret. Kan inte beskriva känslan nu efteråt, bästa någonsin! Tror provet gick okej men antagligen får man tillbaka det med en massa slarvfel. 
 
Efter provet överraskade mamma mig med en massage på ett litet spa i stan, skönaste på länge och mycket välbehövligt! Sedan var det dags för bio med Emilia och Lotta, såg Baksmällan 3, blev positivt överraskad faktiskt! Tyckte tvåan var ganska dålig så förväntningarna var inte jättehöga, men den var verkligen sevärd!
 
Tog mig en rejäl långpromenad när jag kom hem, perfekt väder ute! Imorgon fyller mamma år så nu på kvällen har jag suttit och pysslat lite inför det. Ska bli skönt med en ledig dag också! Nej hörrni, hopp i säng som gäller nu! Börjar ljusna ute, älskar att det knappt hinner bli mörkt på himlen innan solen ska upp igen.
 
 
Världens härligaste doftljus! Luktar så himla fräscht och gott och fungerar året om ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Lisa

vart köper du alla dina doftljus? älskar doftljus men har ingen bra affär som det är lätt att hitta på. Önskar att bath and bodyworks skulle funnits i Sverige!
Älskar dig, du e typ min förebild<3

Svar: Det är väldigt olika! Båda mina Yankee Candles har jag fått :) Tusen tack, kram!
trulyamanda.blogg.se

2013-06-19 @ 21:56:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0