Grattis till vinnaren!

Stort grattis till Elin Persson som vann armbandet jag lottade ut! Jag mejlar dig!


Hej hjärtan, allt bra? Själv sitter jag och pluggar lite privatjuridik, vi ska läsa några sidor i boken. För några timmar sedan kom jag hem från Arvika där jag spenderade helgen tillsammans med mormor, mina mostrar + deras familjer. Vi har haft det supermysigt med korvgrillning, brygg-häng och surströmmingsskiva ute i gamla stallet. En riktigt lyckad helg med andra ord! Men nu är det back to reality som gäller, plugg som måste tas tag i och tidig i-säng-hoppning, men det känns faktiskt grymt bra ändå, gymnasiet är kul! Och på bilden kan ny skymta "min" nya dator som jag "fått" av skolan, den är bäst! En HP ProBook 5330m om det säger er något. Nej, hörni, nu måste jag fortsätta med juridiken här, men ha en toppenbra söndagskväll och ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: elin

Tack tack tack :D

Vad roligt det var att jag fick vinna. Har aldrig vunnit någonting någonsin förut, inte ens på en trislott. Enda jag vunnig var min sambos hjärta :)

2011-09-04 @ 19:53:03
URL: http://saraelinrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0