Primer VS High Tech Lighter

Tänkte att det kunde vara kul för er att se skillnaden mellan en vanlig primer och High Tech Lighter'n! Har ju inte hunnit prova HTL på ögonen så mycket ännu, så att det får bli lite swatches helt enkelt. Smashbox får idag stå för "den vanliga primern" då det är den jag brukar använda, så var medvetna om att alla primers fungerar olika bra, vissa "vanliga" primers kanske är mer lik HTL, vissa kanske inte. Jag har gjort detta på ett enkelt sätt, dvs bara fotat skuggorna på handen. Hoppas ni förstår min bild, så att den inte är krånglig eller så. Har alltså provat utan primer, med Smashbox primer och med HTL som primer. Here you go:

Som ni ser så är det faktiskt skillnad! Utan primer fångas pigmenten i skuggan inte upp särskilt bra, med Smashbox primer blir det bättre, men jag måste säga att jag blev väldigt positivt överraskad av HTL! Skuggorna blev helt grymma av den, mer metalliska (syns inte så bra på bilden) och mycket färgstarkare. Det enda som är lite svårt med HTL, tycker jag, är att den är väldigt kladdig, så man måste verkligen använda mycket ögonskugga. Men jag är som sagt väldigt positivt överraskad och mycket nöjd med mitt köp! ♥

 

HTL kan du också använda på kinder, näsa och mun! Finns på Make Up Store för 155 kr.


Kommentarer
Postat av: Lothaaa

Shit vilken skillnad!!

Btw, längtar som en bajskorv till stockholm!!=D<3

2011-07-09 @ 20:55:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0