Make Up Store

Hola Guapas! Hur har ni det? Varmt? Här i Stockholm är hettan helt sjuk! Klagar inte, men eftersom det är så hög luftfuktighet så känns det ännu varmare. Men jag älskar sommarkvällarna! Finns ju inget bättre!
Idag har varit en ganska händelselös dag, men härlig i alla fall. Och vet ni, igår tog jag årets första dopp! Riktigt stolt! Dock är jag jäkligt sen med det, känns det som, men jag har liksom inte haft tillfälle innan (vi kan ju låtsas att det är anledningen i alla fall). Det enda som hände idag var att jag var en sväng till Sickla, och det var inte roligt att gå hem i värmen kan jag lova, haha. Puh! Blev bara två ynka grejer från Make Up Store.


High Tech Lighter "Platina" 155 kr och Microshadow "Money Talks" 75 kr på rea. Pudret köpte jag på Arlanda innan jag for till London för ... 180 kr kanske? Mitt favoritpuder ♥ Har ju ett redan, men det håller på att ta slut, men det har i alla fall hållt i nästan 1½ år hitills, trots att jag använder der varje dag!

Tänkte senare lägga upp ett inlägg och jämföra HTL som primer och vanlig primer. Låter det bra?

Kommentarer
Postat av: filippa

Du är inte sist ;) jag har inte doppat mig än..

2011-07-09 @ 20:22:00
URL: http://franochmedjag.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag tog årets första dopp 13/6 :)

Typ 12 grader i vattnet då ;)

2011-07-10 @ 10:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0