23/07/11



Tjaa! Kom hem redan igår från Muskö, vi ville inte stanna för vädret skulle tydligen inte visa sig från sin bästa sida de närmsta dagarna så det var lika bra att vara i stan! Sitter just nu och lyssnar på sån där härlig komma-igång-musik som man bara blir på bra humör av! Idag ska jag och pappa iväg och kolla på lite möbler och sånt, sen har vi inga vidare planer. När jag kommer hem ska jag försöka fixa iordning lite rolig läsning för er, har ni några tips på vad jag kan blogga om? Hojta till isåfall!! Nu ska jag kila, men vi hörs senare babes!

Uptade: Skänker en tanke åt vårt kära grannland Norge också, vad är det som händer egentligen? Och varför? Tänker på alla anhöriga till ungdomarna som mist sitt liv. Fy vad hemskt detta är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0