I went out in the rain suddenly everything changed

Hej mina kära vänner! Har ni det bra i ovädret? Usch... Vart är snön? Det får gärna vara storm, bara det är SNÖ! Men jag kämpar ändå tappert med att få in julkänslan, idag har brorsan och jag bakat pepparkakor och i skrivande stund lyssnar jag på julmusik. Mysigt! Fastnade här vid datorn och fick ett så fruktansvärt sug efter att blogga. Dock är det alldeles för mörkt för att fota något och jag har inga foton på lager... Men jag kör ändå!

Förlåt för att jag inte bloggar mer, hinner inte! Eller jag kanske skulle hinna slänga in ett inlägg lite då och då, men då blir dom bara halvdana och jag hatar det. När man kommer hem från skolan är det alldeles för mörkt för att fota och finns det inte några bilder jag kan lägga upp kan jag lika gärna strunta i det.

Nu är jag i alla fall hemma hos pappa, så skönt att vara här. Ikväll ska vi äta massa gott och mysa framför senaste Harry Potter-filmen, bättre än så blir det inte! Imorn ska jag till Karlstad igen, känns lika vemodigt varje gång, fast det är ju inte så illa när man väl är där! :) Älskar KD.

Eftersom jag inte hade några bilder klickade jag in mig på polyvore.com (bäst!) och knåpade ihop en vintrig outfit, skulle mer än gärna gå klädd så här! Rebecka i min klass hade en liknande stickad tröja på sig häromdan, SÅ fin! Är kär i den!

trulyamanda @ instagram följ mig där!
Winter


Kommentarer
Postat av: Helena

Ville bara slinka inom och påminna om att det är fredag imorgon. Ska bli så himla skönt med helg :)

2011-12-08 @ 21:24:13
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback