Svar på fråga


från "Felicia"
Vad tränar du? :)

Jag tränar på Friskis&Svettis! I våras var jag mycket duktigare med det, gick flera gånger i veckan men just nu går jag bara i dans där. Går alltså bara på pass, eftersom man måset vara 16 för att träna utan förälder där på gym. Förut tränade jag bas-pass som inte är så jobbiga, hehe, men dansen är absolut roligast! Jag har inget större intresse för sport, men sålänge man har en vän med sig när man tränar blir det mycket roligare! Emelie är min tränings-kompis. Ska förhoppningsvis börja träna på ett annat ställe snart, där man får träna på gym som 15-åring, så det kommer blir kul-kul! Hoppas du fick svar på din fråga :)

Kommentarer
Postat av: Felicia

Okej tack :)

2010-10-21 @ 20:46:47
URL: http://feliciaamandaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0